Для проведення великих ділових заходів готель пропонує три конференц-зали місткістю до 100, 50 та 20 людей, а також кімнату для переговорів на 12 осіб. Зал оснащений доступом до мережі Інтернет (Wi-Fi), професійним технічним обладнанням (ноутбук, проектор, монітор, фліп-чарт).

Мінімальний час оренди конференц-зала – 2 години.

МОЖЛИВОСТІ

 Організація фуршету
Кімната перемовин
Професійне обладнання
Різні схеми розміщення столів

ПОСЛУГИ БІЗНЕС-ЦЕНТРУ

Зчитування i запис flash
Копіювання документів
Сканування
ЧБ друк

МОЖЛИВОСТІ

 Організація фуршету
Кімната перемовин
Професійне обладнання
Різні схеми розміщення столів

ПОСЛУГИ БІЗНЕС-ЦЕНТРУ

Зчитування i запис flash
Копіювання документів
Сканування
ЧБ друк

ВЕЛИКА КОНФЕРЕНЦ-ЗАЛА

Конференц-зал знаходится в центрі міста зі зручною транспортною розв’язкою.

Вартість аренди конференц-зали включає в себе:

  • екран та проектор (HDMI-підключення)
  • ноутбук
  • динаміки
  • посилювач
  • мікшерний пульт
  • два ручних мікрофони
  • фліп-чарт та маркери

Світле приміщення для проведеня ділових подій, вмістимість зали 100 осіб.

МАЛА КОНФЕРЕНЦ-ЗАЛА 1

Зручний конференц-зал з можливістю розміщення 20 осіб при будь-яких варіантах розміщення.

Аренда залу передбачає безкоштовне використання:

  • плазмової панелі (HDMI-підключення)
  • ноутбука
  • фліп-чарту маркерів
  • Wi-Fi інтернет.

Зала підходе для організації невеликих тренінгів і конференцій. Також є можливість замовити фуршет або комплексну вечерю для гостей заходу.

Можлива мінімальна аренда конференц-зали від 2-х годин.

МАЛА КОНФЕРЕНЦ-ЗАЛА 2

Конференц-зал для проведення конференцій, перемовин, тренінгів з комфортним розміщенням до 50-ти осіб. 

Увартість оренди входить:

  • екран та проектор (VGA-підключення) 
  • ноутбук
  • музичний центр
  • динаміки
  • фліп-чарт та маркери.

Можлива мінімальна аренда конференц-зали від 2-х годин.

КІМНАТА ПЕРЕМОВИН

розташована в діловому центрі міста.

Сучасний дизайн, обладнання, вмістимість до 12 осіб, затишний ресторан забезпечить комфортне проведення корпоративних заходів, конференцій, перемовин, семінарів та свят.

У вартість оренди входить:

  • Плазмова панель (HDMI-підключення) 
  • ноутбук
  • фліп-чарт на маркери

Організація конференц-сервісу з повним спектром послуг під кожного клієнта.

Можлива мінімальна оренда кімнати перемовин від 2-х годин.

БІЗНЕС ЛАНЧ

Бізнес-ланч – зручна їжа в обідній час для зайнятих людей, вона, як правило, швидкого приготування і недорога, ситна і смачна, але не важка. Вид ланчу являє собою набір з декількох страв, як правило супу, гарячого з гарніром, салату і напою. Бізнес-ланчі значяться в меню особливим пунктом і доступні до замовлення – з 12 до 15 години. Під час цього обіду обговорюється бізнес з іншими діловими людьми або клієнтами. У діловому середовищі бізнес-ланч – це один з найпоширеніших видів ділових зустрічей, серед яких також виділяють зустріч менеджерів галузі і зустріч у неформальній обстановці.

КАВА-БРЕЙК, ФУРШЕТ

Перерва на каву або кава-брейк  — коротка перерва (15-40 хв.) під час бізнес-конференції для прийому їжі та неформального спілкування. Зазвичай, являє собою стіл з чашками, чаєм, ємностями з гарячою водою, цукерками, цукром, вершками і печивом або іншими смаколиками. Однак, можуть бути присутні і спиртні напої з гарячими закусками. Як і під час фуршету, кава-брейк не передбачає фіксованих місць, учасники самі собі наливають каву і їдять, часто, стоячи.

All Rights Reserved by Aurora Hotel
© 2003-2021